1 September

Igår kväll gick allt åt helvete. Jag försöker sälja min lägenhet men det verkar inte gå alls. vilket gör att jag kommer ha dubbla hyror, och det har jag inte råd med. jag försöker att ta studenten men det kommer jag aldrig kunna öra om jag måste jobba heltid. Jag orkar inte plugga distans längre.
Tittade på vad man kan söka för bostadsidrag men kom fram till att eftersom jag är sambo så spelar det ingen roll att jag inte tjänar några pengar alls. Eftersom att Rickar tjänar mer än 95000 per år innan skatt så får jag inga pengar alls.
varända bidrag jag har tittat på tycker tydligen att han ska försörja mig. Men hallå! vi har bott ihop i 9 månader snart, då har man inte gemensam ekonomi.
Dessutom kostar det pengar att söka bidrag,  det kostar pengar att söka stipendier också. Men jag kan däremot ansöka om 9 miljoner kronor i bidrag för hästforskning. Det är jvligt stört!

Igår behövde jag verkligen min underbara man och han fanns där för mig hela kvällen
Han var världens sötaste och underbaraste mot mig =) Jag älskar honom så mycket!! <3
Massa kyssar till dig mitt hjärta!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0