29 Augusti

Idag var jag och Rickard i Täby centrum och spenderade alldeles för mycket pengar. Rickard köpte en jacka för 1300kr och jag gick till frisören för att slinga och klippa håret, färga och tråda ögonbrynen. Köpte även en ny inpackning från loreal. Det blev alldeles för dyrt!
Sedan åkte vi till Gribbylund för att äte lunch/ middag med Rickards syskon.En ganska mysig lördag ändå. =)
Vi har också hunnit beställa förstoringar på lite kort som sak upp på väggen här hemma.
Vi ska köpa vita eller svarta ramar till dom och göra ett kollage av dom. Längtar tills dom kommer i posten.=) 

I morgon ska vi på Restaurang inne i stan och äta middag. Min lillebror fyller nämligen 17 på Måndag. Ska bli jätte mysigt.

Här är några av bilderna som vi har framkallat.



Jag och älskling



vi igen



Älskling och väran förra hund. innan Rickard snaggade sig och Oden blev jätte stor =)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0